Habibe08 İndirime gircekmis 14 unde malum markalarin tanesi nerdeyse 2 lira kullanip memnun olan varmi premium serisi
Caglarass Habibe08 Denedim pek memnun kalmadım açıkçası. Şuan migrosunkini kullanıyorum onunda uygun fiyatı
Btlbrssk Habibe08 kullanıyorum Arçelik makinem önceden finish kullanıyordum şu an bim ve hiç fark yok
Megaa Habibe08 Komşum kullanıyor çok memnun ama ben memnun kalamadım iz bıraktı bence makine ile alakalı diye düşünüyorum
Asyaayaz1 Benim makinem Vestel biminkini denedim ama memnun kalmadım A101 in tabletinide denedim sevmedim ama kayınvalidem biminkini kullanıyor o memnun bence bir tane komşunuzda yakınınzda falan varsa birtane alıp deneme yapın
Habibe08 Asyaayaz1 esimin isinden sebep bilmedigim sehirdeyim hic komsumda yok malesef aslinda makinem temiz yikar ama iste simdi paketle alcam sonucta begenmezeem copede atamam ondan sormak istedim
Beren-2020 Ben finish kullanıyordum ama çok pahalı olnca bim i denedim hiçbir fark yok tertemiz yıkıyor
Alminazli Habibe08 valla benim 3 komsum da onu kullanio memnunlar bende onların tavsiyesiyle almıştım
RuzgarMommys Bende merak ettim fiyatu baya uygundu Ben hep fairy kullandım memnunum ama cok pahali oldu. Bim in ki de fairy gibi olsa tableti alcam ama galiba klasik finishler gibi kapsülü jel degil :/ Ben jel olanlari beğeniyorum cizmiyor kalıntı bırakmıyor
Caydanlik Bende normalde fairy kullanıyordum ama gelen zamlardan sonra BİM’in tbalet deterjanı denedim ama memnun kalmadım hiç. Hiç güzel temizlemiyor ve deterjan erimiyor. Benim 10senelik makinem Arçelik. Fairye tekrar geçiş yapicam heralde bu gidişle.
nurelem Caydanlik fairyden başka kullanamıyorum bende, annem farklı marketinkileri denemisti çok kötüydü erimiyordu ve leke birakiyordu