Damlakumsal39 1 yaşındakı kizimin balgamlı öksürüğu var uykusunda bile öksürüyor doktora goturdum sadece prospan verdi ama hicbirsey yemiyo mesela bugun saat 11.45 gibi 50.60 cc kadar mama yedi ve suan uyudu aç yardim edin nolur
Bahartazeoglu Damlakumsal39 benim bebeğim de öyleydi bir ara 1 yaşında aynı şekilde probsan verdi banada Zeytinyağı ile sarımsağı ez iyice karıştır 1 gce karanlıkta beklet sabah öğle akşam ayağının altına sür çorab geçir bak gör 3 güne düzelir. Ben öyle atlattım canım.
HavvaHalil95 Bahartazeoglu ben yaptım faydasını görmedim sanki antibiyotik verdiler balgamlı öksğrek var geçirmiyor napcam bşlmşyorjm nasıl cıkartacak 😔
Damlakumsal39 Bana da prospan verdi iste benim kizim zaten hic surup icmeyi sevmiyo napicaz bilmiyorum cok oksuruyor aksam doktor bir tane igne vurdu o oksurtuyor herhalde hic birsey yemiyor