Momyofkerem Kizlar selam. Bebegim 2 aylik gaz sorunumuz var Kakasi geldiginde karnina bacaklarini cekip biraz bastryorum kakasini yapyor. Bazen ise yaramasada bazen yariyor. Sizce zararli mi? Bebege gaz masaji videolarinda gördüm ama bilemedim sormak istedim