4 ay 15 günlük 1,5 aydır zaten sıvı yani bu şekilde kakası var ishal gibi doktora götürdük damla vermişti geçmedi bugünde altını havalandırmak in açmıştım kaka yaptı o sırada uzun birşey gelmiş bu me olabilir uzun süre bu şekilde ishal geçiren varmı neler yaptınız doktoruna mesaj atıyorum görmüyor mesajları arıyorum açmıyor özellikle şu uzun salya gibi olan şey ne merak ettim ( fotoğraf nerden ekleniyor bilmiyorum