serebro aslında bilinen birşey değil yani herkes biliyor siz bilmiyor değilsiniz benim bir tane beğendiğim spor ürünleri olan bir ceket vardı 110 TL fiyatlı ben sepete eklemiştim tesadüf mağazada 70 TL’ye gördüm ondan sonra kod ile arama yaparak fiyat karşılaştırması yaparak alıyorum. her iki yerde ücret aynıysa birde kupon kullanarak alıyorsam kendimi o zaman kârlı görüyorum ☺️