Herkese merhaba🌼oğlum 11 aylık oldu ama 1 haftadır inanılmaz iştahsız çok üzülüyorum, alttan 2 dişi patladı 15 gün olacak ama ne versem direk geri itiyor diliyle.. Emzirmeye devam ediyorum bu süreçte ama o yediği zaman ben doyuyorum, o yemediği zaman çok kahrediyorum kendimi🥺 böyle bi süreç yaşayan ve atlatan anneler var mı acaba fikrinize yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻yanıtlayan herkese şimdiden teşekkür ederim❤️