Lvesmile sanırım kazanç için değilde elden çıkartmak için yapıyorsunuz. Çoğu eczane böyle bebek ürünlerini alıyor ve ihtiyacı ollanlara veriyor bez mama vs gibi ürünleri vede bazı dernekler var ben çyddye vermiştim gerçekten çook ama çok ihtiyacı olan insanlar var