denizyildizi Denizsmom benimde oğlum 7.5 aylık çok memnunum. İlk önce 6 aylıkken fileli süzgeçlerden almıştım hiç kullanışlı değil memnun kalmayınca boon aldım. Oğlum çok rahat kullanıyor