Zeyha 2 gün önce akşam erken gebelik testi yaptım negatif çıktı acaba bi daha yapmam gerekir mi bilmiyorum aşırı stresliyim olmadığım için ve korkuyorum
Tazeanne0134 Zeyha canım eğer emziriyorsan çok normal gecikmesi emzirdiğin sürece düzensizlik yasaman çok normal emzirmeyi bıraktıktan 6 aydan sonrada aynı şekilde
NinovaLemi Stres yaptığınız için olmuyor olabilirsiniz. Bir kac gun daha bekleyip erken hamilelik testi yapın. Ya da kan testi yaptırın. Erken hamilelik testi adet öncesinden bile varsa çıkartıyor
Zeyha NinovaLemi Erken gebelik testi yaptım işte 2 gün önce negatif çıktı yani yoktur dimi olsa çıkardı
Zeyha NinovaLemi bide sağlık ocağı bana uzak eski evimden adresimi aldırmadığım için oraya da her istediğimde gidemiyorum yoksa 1 dakka durmazdım kan testi için
Ezgiarda Zeyha insan supheye dusuyor hemen bende cok gerildim emin olmama ragmen burda cok gorunce enterasan sekilde hamile kalan insanlari :D
Tazeanne0134 Zeyha tamam işte o olur canım normal ama için rahat etmezse yarın sabah kan ver derim en garanti yöntem