rn1103 biz yaptırdık canım özel bi aşı 367 TL 3 ve 5. Aylar da vuruluyor iki doz halinde aşı diyoruz ama ağız yolu ile alınıyor damla . Eczaneden alıyorsunuz sağlık ocağında ve ya hastanede yaPtırıyorsunuz bizde bi yan etki olmamıştı, aşıdan sonra yarım saat dik pozisyona getirmeyin bebeğinizi yatsın