Bende ilk gun ayaga kalktım oğlumda sarılık çıktı sürekli hastaneye gittik falan ama evde annem oldugu için ev işi yapmama izin vermiyor daha öncede ameliyat geçirmiştim korkuyor bana bi şey olur diye doktorda izin vermiyor agır işler yapmama şuan için ama sıkılıyorum bende rahat duramıyorum yatmayı seven insan degilim çunku