aselinannesi06 her bebeğin gelişimi farklıdır lütfen bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslayıp kendinizi üzmeyin 😇 eğer bi problem olsa söylediklerinizi de anlamaz. Şöyle anlatayım benim kızım 15 aylıktı tüm dişlerini çıkardı ama sadece mama baba diyordu, kızımdan 2 gün büyük arkadaşımın kızı 4 dişi vardı ama güzel konuşuyordu 2 kelimeli. Yani her bebeğin gelişimi farklı dediğim böyle. Kimi erken konuşur kimi geç konuşur kimi geç yürür geç diş çıkarır :) doktor ne zamana kadar normal diyor onu öğrenin içiniz rahat olsun. Benim kızım şuan 19 aylık sizin dediğiniz gibi baba mama gel. Anne bile demedi henüz ama önemsemiyorum sonuçta konuşuyor ve doktor gelişiminde sıkıntı yok dedi sizde takmayın 😇 bir de ekrana maruz kalan bebekler de geç konuşuyor