Sena32 benim bebegim de kolik ve asla babasına dahil durmaz sadece benim kucagım da durar artık yemek işlerini eşim işten gelince yapar sag olsun millet kucaga alıstırmışsın diyor ama cokta soylediklerini takmayın sizde aynılarını diyen vardır muhakkak bebek bunlar tabikide anne kucagından başka hiçbir yer istemi ekler ki zaten emekleme zamanına gelince artık kendileri etrafı keşfetmek için kucakta durmicaklar biz kanguru aldık yeni dogan aparatıyla birlikte suan 3 ay 15 günlük aparatsız kullanıyoruz ve bebek arabası gerçekten koliklerde işe yarıyor bize süpürge sesi felan beyaz gürültü felan yaramadı kriz zamanında tişörtümü cıkartıyodum oglum unda üstünü cıkartıyodum ten teması yapıyoruz sakınleşiyor daha sonra kanguru da biraz zaman geciriyoruz ve bebek arasında zaman geciriyoruz sakınleşiyor osurede mama saati uyku saati geliyor ve besleyip uyutuyorum bizimkisi cok fenaydı kitlenin kalıyordu dogdugundan beri bu sekılde korkuyordum mosmor oluyordu sesi cıkmıyordu ama cok sükür bu krizleri zamanla biraz daha dozajı düştü ve en önemlisi sizin sakin kalmanız panik kesinlikle yapmayın ben cok yapıyordum ilk zamanlar doktorum sakin kalmaya calıski cocukta sakinleşsin bol ten teması yap krız halinde ve koluna ters yatır yüzü yere bakıcak şekilde demişti cok sükür işe yaramıstı sizde deneyin