Ulkugokturk51 benim oglumda 8 aylik bıngıldagin hemen önünde sert kemik bildigin sislik var alni da ayni seninki gibi acik öne dogru bombeli beb doktora sormustum cunku benim oglumun kafasinin arkasida yatma pozisyonundan dolayi yamuktu baya düzedi ama hala var o üstteki sislige ve alına normal dedi ustteki cikinri bingildak kapandikca azalacak ama tamamen gitmeyecek bu normal bi durum dedi hatta kendi kafana dokun tam tepe daha basık öne dogru olan kisim daha cikintilidir demisti bundan dolayi korkmayin yani