Oğlumu sabaha karşı yanıma aldım emzirdim uyumuşum sonra cigligina uyandım. 5 dakika sonra susturdum Allah’ım hepsini korusun
De götürdük hemen hareketlerini kontrol edin 8 saat uyutmayin uyursada 15 dk sonra uyandırın dedi.
Tomografi emar önermiyorum dedi. Nasıl düştüğünü görmedim. Büyük ihtimalle baş aşağı düştü
Şuan 3 .5 saat oldu uyumak için ağlıyor. Napcagimi bilmiyorum. Kahrından öleceğim. Bu vicdan azabı