Tırnaklarını düzenli kesıyorsanız kendıne zarar vermze çıkarın bence buyumus artık ben 1 haft
A faln takmıstım eldıven sapka ıee baslarda taktık ama ıstemıyordu sureklo kafasınj saga saola cevırıp cıakrıyordu sapkayı 3 5 gun taktım sonra takmadım ama suda var nısanda dogmustu 🤷🏼