Woody Minnakelifim03 bi arkadaşımda normalden 2 3 hafta sonra oluştu Gec dollenme olmus sanirim. Bir doktora daha gidin bence
Elifinannesiiiiiiiiii Minnakelifim03 canım ben 4 hafta 3 günlükken öğrendim gittiğimde doktor kese oluşmamış 2 hafta sonra tekrar gel dedi gittiğimde kese oluşmustu
hunilimomm Minnakelifim03 başka bi doktora daha gidin benim arkadaşım 7 haftalık iken hem bebek hem kalp atışı duyuldu
yavrukussss Minnakelifim03 Zaten bu haftalarda kese oluşuyor sonrasinda bebis diye biliyorum belki gec dollenme falan olmustur 🥰
ArtHistory Minnakelifim03 canım daha çok erken aynu şeyi 2.gebeliğimde yaşadım. Bekle görünür bebek. Bunu sana doktorun söylemedi mi bazen ilk kese oluşup bebek geç oluşabiliyormuş.
Ecemmclk5353 Minnakelifim03 bebek oluşması için haftası cok erken canım 2 hafta sonra git ama başka doktora git 8. Hafta ya kadar beklenir bu durumda