Yavaşlıyomu kızlar.
Ozlememre benm4. Ayda 200 gram almş😓
Ozlememre
4.ay kontrolündenmi bahsediyorsunuz
Persentil tablosuna bakıyormusun canım kızmı erkek mi bide
Ahsen123 Kpntrole gittinmi canım
Normal diyorlar bildiğim kadarıyla hareketlenmeden ötürü değil mi
Minikbereninannesi
Evet normalmiş hareket çok olduğu için
Minikbereninannesi sanırım ama çok bi hareketlenme olmadı bizde ama ebe iyi dedi yinede
elfhuma19 ewet cnm bugun gittim 5900 200 gram almş senin
Ahsen123
6750 canım 6100 falandı ennson aşı olduk geldik