Merhaba size bir şey sormak istiyorum. Benim 2 ay 8 günlük bebeğim var. Sadece anne sütüyle besleniyor ve doğduğunda nerdeyse 6-7 kez kakasını yapardı son 1 aydır yapmamaya başladı. Böyle ıkınıp ıkınıp ağlıyordu bizde kabız zannedip birkaç kez zeytinyağ ile uyardık. 2 kez de lavman yapıldı. Aslında hiç yapmamam gerekirdi ama ağlamasına dayanamadım. Şimdi de alışmasından korkuyorum. En son Cuma günü yine zeytinyağ ile uyardım kaka yaptı ama biraz katıydı ( En azından ben öyle düşünüyorum) Eğer uyarılmaya alıştıysa bu durumu nasıl düzeltebiliriz? Yani kendi kendine kaka yapmasını nasıl sağlarız başına böyle bir durum gelen varsa yardımcı olur musunuz? Önerilerinizi bekliyorum. Böyle devam ederse doktora götürmeyi düşünüyorum gereksiz yorum yapmayın lütfen.