Merhaba arkadaşlar on aydır doğum yapmışım oğlum 6 aylık olduğu zmaan bir kere adet oldum. Ve üç ay geçti olmadım 9 aylik olunca oldum yine yine günüm geldi 5 gün geçti pezeratif ile korunuyoruz ve eminim delik olmadığından test yaptım çok şükür yoktu atmadım 4 saat falan geçti hafif bı çizgi olduğunu fark ettim ama idarar lekeside olabilir hafta sonu olduğu için sağlık ocağında gitmiyorum ama migdem akşamları çok bulanıyor artı karın ağrım var okdr çok akıntım varki öyle böyle değil burda kadın doğum fişi bulmak çok zor ozeldede okdr çok bekeleniliyorki.Okdr çok korkuyroum ki hamile olmaktan istemiyoruz çünkü şimdi rabbim isteyen herkese nasip etsin vizede istedigimiz zaman etsin inşallah 🤲