esinaltintaas Sezeryan doğum yaptım 5 ay olucak arada sırada sık sık idrara çıkıyorum artık rahatsız ediyor korkumdan hamilelik belirtisidir diye test falanda aldım negatif çıktı benim gibi olan var mı neler önerirsiniz neden olabilir?
esinaltintaas Anneyim11 merhaba evet geçti çok şükür oğlum 15 aylık oldu 1-2 ay oldu o halimde geçeli sadede üşüttüğümde oluyor arada