Bana karpuz çok iyi geldi, benim de sütüm çok az geliyordu 60 cc 80 cc alıyordum. Büyük kase dolusu karpuz yedim aşırı arttığını gozlemledim. Ornek vermem gerekirse dün uyguladım. Sabah gogsumun ağrısından uyandım nerdeyse 240 cc biberondan 2 şişeye yakın sağdım. Umarım size de yarar. Iyi gelirse haberini almak isterim 😊