Kızımın 10gündür hırıltısı vardı 3 gün önce ateş başladı doktora gittik antibiyotik ve ateş düşürücü verdi ama hiç düşmedi dün akşam tekrar düşmeyince acile gittik 40 derece çıktı havaleden döndü kızım daha 8 aylık hemen soğutmaya aldılar 2 saate düşürebildiler kan idrar röntgen temiz çıktı ortalıkta çok büyük çocuk salgını var dediler hislerimi anlatamam her anne beni anlar lütfen çok dikkatli olun özellikle çocuklarla temasını azaltın Allah tüm yavruları korusun. Sorum şuki antibiyotik 12 saate bir ama gece 2de eve geldik gelince verdim ama sabah ve akşam devam etmem gerekiyor yani 12 saat tamamlanmamış oluyor. Bi sorun olurmu 2 3 saat erkene çeksem