Kızlar bebeğim 2 haftadır uykuları bozuldu gece uykuları vardı şimdi oda kötü bu gece sürekli uyurken sesler çıkartıp duruyo uykuyla uyanıklık arasında bide korkarak uyanıyo gibi bebeklerin irkilme refleksini yapıyo ellerini açıyo yukarı doğru birden ağlıyo niye böyle oldu anlamadım yardım edinn