Esramm22 Arkadaşlar kızım 4 ay 7 günlük. Bir haftadır aşırı diş kaşınması var. Dişlik veriyoruz onu da ısırıp ağlıyo sonra canı çok yanıyo. Elimize öyle bi saldırıyo ki ağzına götürüp ısırmak için çok üzülüyorum gerçekten.sürekli mızmız ağlamaklı bu yüzden. Bu süreci en hafif atlatmak için ne yapmak lazım sizler neler yaptınız lütfen fikir verin kızımı böyle görmek beni çok üzüyo🥺🥺🥺
Toprakanam Esramm22 Nurse harveys in diş kaşınması için bir jeli var, onu aldık eczaneden baya rahatlatıyor. Diş kaşıma şeylerini de buzdolabında saklıyorum sürekli, dişi kaşınınca çok çıkarıp veriyorum, soğukken rahatlatıyor
Esramm22 Bugün 4. Ay muayenemiz vardı ve aşılarımız. Doktor çok iyi süper gelişimi dedi. Doktora da sordum dişlik verin dedi ama dişliğin şuan için pek faydası olmuyo.