Busrab0 valla ben bebeğimi soyuyordum, altını açıyordum, ayak altlarını gıdıklıyordum yok banamısın demiyordu ilk hafta kilosuda düşmeye başlamıştı emziremiyordum hiç gözü açıp geri kapatıyordu yavrum meğerse emziremediğim için kan şekeri falan düştüğü için uyanamıyormuş sarılık olacaktı ilk hafta çok zorladım her gözünü açtığında emzirmeye çalıştım sağıp verdik falan derken alıştık hatta geceleri mama verdim emziremiyorum aç kalmaması için verdim sonra sonra kestim biberondan meme reddi olmaya başlamıştı, elinizden geldiğince emzirin bence öyle öyle geçer sanırım, emzirebiliyor musunuz ben başta bilmiyormuşum ondan da sorun oldu emzirme şekillerine iyice araştırın.