Düzleştirici tarağı alacaktım ama memnun olmayan çokmuş. Onun yerine güzel sağlam Düzleştirici alayım diyorum . Kızım 20 aylık ve artık eski Halime dönmek istiyorum . Bakımlı olmak lazım . Remington markasını çok duydum ama hangi modeli vs karar veremedim . Sizin kullanıp memnun kaldığınız Düzleştirici var mı ?