Selam anneler. Bebeğim evdeki biberonu sevmiyor ne yaptıysam almadı markası weebaby. 12 aylığız biberona alıştırmak istiyorum. philipsin alıştırma bardağı da var onu da kullanmıyor. Siz hangi biberonu kullanıyorsunuz bebeklerin en çok sevdiği biberon hangisi yorumlarınızı bekliyorum