Elifeminask canım ben daha beterlerini yaşadım yaşıyorum kararlı durmak çok önemli ben 8 de girdiğm yatağa 11 de çıktığımı bilirim artık tükeniyordum ama uyumadan da çıkmadım 1 hafta ağladığı oldu sustu uyumadı vs ama düzene koymuştum gece uyanıp uyumazdı 3 de uyanırdı asla konuşmazdım ışığı açmazdım artık kaçta uyursa uyurdu hatta bir ara kucağımda volta atarak uyuturdum yatağa koyardım uyanırdı 9 da başladıysam 1,5 2 saat devam ederdi bana hiç anlatmayın😀 neler yaşadım ben roman olur