Kaktuskadin ben de aynı durumdayım,iki çocuğum var 5 yaş ve 8 ay sürekli hastalar. Ve büyük kızım antibiyotiğe rağmen hala ateşleniyor. Kafayı yemek üzereyim gerçekten artık yorgunluktan kendim hasta olcam. Ne yapacağımı şaşırdım. Öksürüyor hırıltısı balgamı var,antibiyotik ne işe yaradı bilmiyorum