Öncelikle merhaba ; benim 6 ay 22 günlük bir kızım var ama aklıma takılan bazı şeyler var yakın zamanda doktora gidicem onunla da paylasıcam ama sizin fikrinizi de alayım dedim. kızımın yapabildikleri :
Kafasını dik tutabiliyor
ayaklarının üstüne güzel basıyor hatta biryere yaslayınca kendisi desteksiz ayakta dikilebiliyor.
desteksiz 2 3 sn oturabiliyor ama oturmayı hiç sevmiyor ayakta durmayı daha çok seviyor
yüzüüstü yatırılmayı hiç sevmiyor 2 sn başını kaldırıp sonra indiriyor ve ağlıyor
Kilosundan dolayı mı bilmiyorum(11 kg) ama sadece yarım dönüyor komple dönemiyor poposunu çeviremiyor.
biryere sırtüstü yatırınca başını kaldırıp kalkmaya çalışıyor
elleriyle eşyalara uzanıyor almaya çalışıyor
Sizce yukarda normal olmayan bişey varmı benim aklıma takılan mesela dönememesi ve yüzüstü kafasını kaldırıp durmaması yani tecrübelerinize güvenerek soruyorum sizce endişelenmelimiyim ?