Günaydınlar bebekleriniz ne zaman yere bastı? Biz 9 aylık olduk ama hala ayakta duramıyor üzülmeye başladım çevremde daha önce yere basan bebekleri var bütün bebekler farklıdır ama geç mi kaldı diye düşünüyorum güzel emekliyor dizlerinin üzerinde duruyor ama nedense daha yük aktaramıyor mesela koltuğa tutunmaya çalışıyor ama yere basamıyor var mı bu durumu yaşayan?