Mary61 Benimde 40 günlük bebeğim pişik olmuştu ıslak mendili yıkayıp altını siliyorum iki günde bir poposunu yıkıyorum ve arko krem kullanıyorum doğum doktorum önerdi çok iyi geldi bize hiç pahalı kremler almana gerek yok dedi ve gayet memnun kaldım ben