Oglum 11 yasinda kizim 1.5 yasinda aralarinda 10 yas var. Oglum 5 yasindayken istedik kardesi olmasini,Kizimi 5 sene sonra kucagima aldim. Dr a gittik ve sorun yok dedi. Strese bagli bisey bu dedi. Asiri sinirli ve stresli biriyim.
Sonra cevremde 2. Çocuğu yap bak kardesi tek kalmasin denilen kisiler cevap olarak aman Allah isteyene versin diye cevap veriyordu. Cok garipsedim bana dediklerinde insallah benimde olur nasipse derdim.
Bende sorulara aman ogluma saglik sihat versin Allah, isteyene versin Rabbim demeye başladım. Belki bununla alakasi yoktur tabi de. Sonra bende cok istemeyi biraktim. Kisirlik poliklinigine gittim hic cocugu olmayanlar vardi. Oglumuda kimseye birakamadim yanimda götürdüm. Kadinlar sordu kardesin mi desi hayir oglum dedim ve beni cok garipsediler. Sigarayi bıraktım esimde azaltti. Sonra dusunmeyi de biraktim sorunda yok madem Allahin hediyesi 1 taneymis tazi gelirim dedim. Bi kac sene sonra esimin dogum gununde hamile oldugumu ogrendim ve ona hediyem bir tane mercimek tanesiydi.