Belisss valla kimseye güvenip almamazlik yapmadık hele ki yeni doğan getirenler büyük getirir oyuncak getiren bile oluyor ki bana oyuncak ya da bez getirseler daha makbul çünkü getirdikleri ya güzel olmuyor ya beden uymuyor bu arada ilk 40 gün ben kimseyi istememiştim kızımla başbaşa birbirimize alışmak istemiştim öyle de yaptım