alagozlem inşallah canım desteğin için çok sağol ama dediğim gibi çok perişan oldum artık duş uyku vesaire geçtim yemek bile yedirmiyo karşıma oturtuyorum yinede ağlıyo kucak alsam bile ağlıyo doktorlara göre normal bana göre değil ilk çocuğum ama sayısız yenidoğan çocuğuna baktım hiç böylesi olmadı üvey oğlum var 2 aylıktı bana geldiğinde onda yaşadım az çok ama sadece diş çıkarırken oda 8-9 ay arası ve yinede ağlamazdı bıraktığın yerde uyurdu ama kızımı 1-2 saat sallıyorum ancak uyuyo o da 10 bilemedin 15 dakika neresi normal bunun 😥