Uzulme ben de oglum 7 aylijken hamile kalmistim. Oglum elde avuctq duran bi cocuk da degildi.. suan kizim 1.5 aylik. Oglum kardesine alisti. Geceleri ikisini birlikte uyutuyorum. Gunduz oglumla ilgilenirken kizimiz agladi diyorum onun yanina gdiyorum hic kiskanmiyor. Yani cok zor degil. Sadece yemek kismi tek basinaysan baya zor oluyor onu da gece uyuduklarinda halletmen gerek. Bu arada temizlik duzen filan olmuyor bi sure:)