cennetkokulubal valla doktora götür demişler ama benim çocuğumun da aynı şekildeydi yandakiler bayağı beyazladı şişti ondan sonra bir 2 hafta sonra falan önler çıktı ön alt bende sormuştum doktora bu yanlar dan çıkacak heralde dedim doktorum yok dedi böle olur ön çıkar