Serpil51 Kızlar adetim 35 günde olur ve aralık 10 da olması gerekti 25 kasımda ilişki olmuştu aralığın 1 de bi günlük kan geldi kahve tonda, ve normal adetim daha olmadı 2 gün gecikti , şu an test yapsam çıkar mı sonuç
alchn Serpil51 aynısı bendede oldu lekelenmesi hala adet olmadım test yaptım negatif hamile değilim bence çünkü ilk gebeliği nde hemen çıktı
Senemasilberen Serpil51 valla canım benim ilk çocukta adetim sadece bir gün gecikmişken yaptım pozitif çıktı, ikincisinde daha adetimin günü gelmemişti yaptığım zaman testi gene pozitif çıkmıştı..bence yap çıkma ihtimali var
canyarim @Serpil51 allah acisini gostermesin canim benim,💕 ama gercekten kaldiramayiz benim kizimda 31 aylik ama cesaretim yok 🤦🏻♀️