10kasim Allah aşkına 1 aylık kızım var mahvoldu çocuk gazdan nurse harveys, bio gaia, lactocol , bu damlaları kullandım masaj yapıyorum. Topuklara acı elma yağı sürüyorum gene de fayda etmedi napmam lazım lütfen yardım edin 😭
Serenaycaner 10kasim seni çok iyi anlıyorum benim bebeğimde öyleydi yapmadığım hiç birşey kalmadı valla ama sadece anlık geçiriyordu bol bol duş aldır özellikle karnına dök hep baya iyi geliyodu bebeğime bide gaz damlaları çok gazlı bebeklerde bir işe yaramıyo dedi doktor sadece sabır biz 4 aylık olduk hala devam ediyo bide kolik bir bebek sabretmekten başka bir çağre yok valla 4 aydır ben bulamadım
HicisleriBakani 10kasim benim kizim prematüre o yuzden normal kolik bebeklerin bile 2 kati gazliydi en son kimyon cayi yapip vermekte bulmustum careyi. Kendimde humananin rezene kimyon cayindan iciyordum gunde 2 buyuk kupa. Hem sutumu arttiriyordu hem sute de gecip onu rahatlatiyordu.
Deletedmom_71 10kasim ben günde 3 bardak rezene içiyorum o rahatlatıyor az da olsa tavsiye ederim canim bide yemeklerin içine kimyon kat hep
10kasim myboy dikkat ediyorum sürekli diyet yapıyorum be gaz yapıyor diye 3 gün 3 gün deniyorum ama yok ondan değil malesef
10kasim Serenaycaner umarım bi an önce geçer 🙏🏻🥺 bi kür buldum bugün deneyin isterseniz. 2 kuru incir 5 kuru kayısı 5 hurma 2 kabuk tarçın 1 avuç siyah üzüm 5 siyah kuru erik 2.5 litre suda kaynatılıyor. 3 yemek kaşığı rezene 1 litre suda kaynatılıyor sonra karıştırılıp süzülüyor günde bir bardak içiliyor bide bunu deneyeceğim bakalım
Deletedmom_101 Sab simplex gaz damlası kullandım iki şişe bitirdim ama çocuğum daha çok zorlanıyordu ıkınıp ıkınıp ağlıyordu bırakıp durumuna bakayım dedim sonra Kaleidon probiyotik damla kullanıyorum sindirim sistemi düzenleyici . Hem kakasını yapabiliyor hem gazını çıkartabiliyor tabi masajlar duşlarla destekleyerek 🙃
Alygkc Kimyon kaynat süz bir iki çay kaşığı ver bir de nurse harveys şurubu düzenli kullan hemen etki etmez en az on gün
10kasim Deletedmom_71 bende günde en az 3 bardak içiyorum daha çok içeceğim artık cidden bakacağımı şaşırdım 🤦🏼♀️
Zeynep49 10kasim ben 13 sene once kizimdada kulandım simdi 50 günlük ikizlerimdede kulaniyorum zinca damla yı çok gazları yok ama yine kulaniyom cikariyorlar