Kızlar doğumdan sonra yanı 40 gün gectıkten sonra çok az bir miktar 2 gün falan adet oldum 1 ay sonra yine çok az bir şekilde oldu bir pedi doldurmayacak şekilde ama bu ay normalde 12 sınde bugün yarın olmam lazım ama olmadı sizce bu durum normal mi? Çok korkuyorum tekrar hamilemiyim diye ? Test yapmalımıyım