Asyaayaz1 5 aydır molfix kullanıyordum geçen ay aldığım 134 tl bez şuan 223 tl olmuş o kadar vermekte istemiyorum. 🤦🏼♀️Baby turcoya geçmeyi düşünüyorum eminim onun fiyatlarıda artıcak stok yapmayı düşünüyorum kullanıp memnun olan varmı 🤷🏼♀️
Cgdmltr93 Asyaayaz1 ben kullandım hiç memnun kalmadım taşırma yaptı. Şok bezi aldım onu kullanıyorum çoğu bezden güzel 👌
balkizimbebegim Asyaayaz1 bende canbebe kullanıyodum geçen eşim almış babyturco gayet iyi şimdilik memnunum bi sıkıntı yaşamadım pişik yada taşırma yapmadı
minnoscan Asyaayaz1 biz de molfixten Baby turcoya geçtik çok memnunuz bembeyaz pamuk olması çok hoşuma gidiyor. Gündüz külot gece cırtlı kullanıyorum
Asyaayaz1 Mihrimah3 memnun olmanıza sevindim diğer ürünleri geçtim valla bezlerde aldı başını gidiyor
09Sernur Bence denemeden stok yapma memnun kalmassan elinde patlamasın her bez her çocuğa yaramıyor çünkü (baby turco için demiyorum genel olarak)
Asyaayaz1 09Sernur evet haklısınız gebelik sürecimde o yüzden stok yapmadım yenidoğan cildi olduğu için ama şuan 5 aylık pişik yaparmıki acaba 🤭ben bir paket deneyim o zaman 🌸
Asyaayaz1 Cgdmltr93 hadi ya valla bu bebek bezleri devlet meselesine döndü bez sorunu ne gıcık birşey 🤦🏼♀️
alchn Cgdmltr93 bende bim bezi 😆 5 ay oldu çok güzel birde goon oda yumuşacık taşırmaa yapmadi nede pişik benim oğlum alerjisi var ona rağmen iyi
Cgdmltr93 alchn 1 sene bim bezi kullandım 6 numarasını bulamıyorum artık. Ama şok bezi ondan daha güzel
Asyaayaz1 balkizimbebegim güzel baby turco önde gidiyor araştırmalarım sonucunda denemekte fayda var teşekkür ederim 🤩
Sibel8Duru Asyaayaz1 bende sleepy kullanıyordum zamalardan sonra baby turcoya gectim genel olarak memnunum biraz daha ince. sadece bir kez sızdırma yaşadık onu da emin olamadım belki de gevşek olduğu için sizdirdi