blue5 Kizlar merhaba Bebeğim 2 gun once 4. Ay asisini oldu. O gece atesi vardi hafif hic uyumadı. Bu gece de surekli aglayarak uyandi. Sanki yenidogan zamanına dönmüşüz gibi. Acaba aşidan mi yoksa 4. Ay atağından mi? Boyle birsey basiniza geldi mi?
mom5416 blue5 ayy benim oğluşum da 4 ay 7 günlük bu hafta aşı olucak bide dişleri kaşınıyor sürekli bu yüzden de huysuzlar sanırım ya
Asyaayaz1 4 aylık aşı yaptırdığımda ebe bu aşı rahat geçer huzursuzluk yapmaz demişti bizde sadece hafif ateş olmuştu bi iki gün sonra atak dönemi geçirdi sanırım 1 hafta delirdi evde şimdi 5 ay 3 günlük atak dönemlerine göre az daha iyi oluyor şükür
blue5 Asyaayaz1 dediginiz gibi atak o zaman. Gerçekten ne zormus zombi gibiyim şuan uykusuzluktan. :(
mom5416 blue5 aminnnn canım ne zaman geçecek bu 4 ay atağı hiç durmuyor sürekli kucak istiyor bittim üç gündür 😭