Haticegizemmm Kızlar doğumdan sonra çok az kanamam oldu 40 dan sonra direk kesildi. Şimdi 5 aylık bebeğim hala adet olmadım bu normal mi anlam veremiyorum, endişeliyim hamile değilimdir umarım çok iyi korunduğumuzu düşünüyorum ama var mı aynı şeyi yaşayan ????
Haticegizemmm Reyna emziriyorum evet benimle 1 hafta arası olan arkadaşım dün regl oldum dedi o da emziriyor ama az emziriyorum dedi benimde kafama takıldı açıkkcadı bide idrarın hamileykenki gibi amonyak kokuyor o da korkuttu açıkcası
Reyna Haticegizemmm evt vücut anca düzeni yakalıyo bazısı 1 yıl sonra oluyo bazısı 40 ı çıkmadan ben 39. gün olmustum mesela ikiside normal
Mlkhrn Haticegizemmm ben de sadece emziriyorum ve bebeğim 2 ay 18 günlükken adet oldum. Bu durum değişir kişiden kişiye. 2ay-18 ay arası olabilir. Adet olmamanız hamile olduğunuz anlamına gelmez. Ama bu dönemdeki düzensizliğin normal olması hamile olmadığınız anlamına da gelmez🙂bunu ancak doktora giderek anlayabilirsiniz