Sanki herkesin çocuğu yiyor benimki yemiyor gibi hissediyorum. Normalde yemek yapmayı zaten sevmezdim bir de yapıyorum yapıyorum yemiyor artık çıldırıyorum. Ne yapıyorsam olmuyor. Daha kaşık gelmeden ağlamaya başlıyor. Sabah, öğlen zaten yemiyor, bir akşam. O da azıcık. Tabağı, kaşığı fırlatıp gidip ağlamak istiyorum. Emzirmeyeyim aç bırakayım diyorum, önce ek gıda sonra süt diyorum ama yok. Emmediği zaman daha kötü huylu. Anneler, Allah aşkına siz nasıl alıştırdınız?