bukaga Kızlar ben sabah 06.00 ( kahvaltıya ek ) sabah 10.00 (bazen) akşam 16.00 ve uyumadan önce 19.00-20.00 gecede 00.00 ve 03.30 da emziriyorum, arada ek gıdamız var ( öğlen sebze akşam yogurt meyve) normal mi?
Minnakkk bukaga niye bu kadar saatle emziriyprsunuz ki ne zaman isterse emsin robot değil sonucta bu cocuk. sonucta daha 9 aylık 1 yasına kadar yedikleri anne sütünün onune gecmemeli tabi sizin tercihiniz bebeğinizi daha iyi tanırsınız karnının doyup doymadıgını biz değil siz bilirsiniz
Mother_54 bukaga daha 9 aylık emzirin ne olacak saat tutmanıza gerek yok ne kadar anne sütü alırsa o kadar iyi , kızım 14 aylık gün boyu emiyor
Uzaymekiii bukaga gayet iyi 😌 eğer daha sık verebilirseniz daha iyi olur almıyorsa da bu da yeterli bence😌
bukaga Nesrincente işte bizimki istemiyor o yüzden ben takip etmek zorunda kalıyorum günde kac defa emziriyorsunuzdur peki?
bukaga Nesrincente ay yok bnmki asla o kdr içmez ztm fazla verdim mi de kusuyor bu arada bu kadar emme ile 10 kilo o kdr içirsem anormal olur mu bilemedm
Nesrincente bukaga ya ama soyle soylıyım 5 dk emer gıder o oyle uzun uzadıya hıc emmedı 5 10 dk emer hep
bukaga Nesrincente he yok benim 15 dk bir meme 15 dk diğer memeyi emiyor, ama işte sık değil :) demek aynıya denk geliyoruz yine
bukaga Uzaymekiii almıyor canım ya gerci işe döneceğim için avantajım olacak insallah yeterki yeteri kdr cc içsin