KumsalNesra Kızlar programı olanlar,26eylülde kızım doğdu,40+2 de,son üç gündür çok başka,yapıştı bana acayip gözgöze geldiğimz an ağlıyo,ayrılık kaygısı çok fazla yaşıyor gibi,uykuya dalarken çok ağlıyor beni itiyor,acaba atak haftasındamıyız bakar mısınız
Eftal Nslacar benimkine de bakabilir misiniz roca etsem bu ara huysuz gibi 23 mart dogum beklenen 28 mart erkek