Gulcanyvz
Siz beğendiyseniz ve içinize sindiyse enn önemlisi bu.. Amaa ben olsam koymazdım, büyüdüğünde/yetişkin olduğunda çocuğun da beğenebileceği bir isim olmalı bence. Ve çocuğunuzun Hümeyra ismini bundan 15-20 yıl sonra seveceğini pek sanmıyorum 🤷♀️🙈