Sermec27 Merhaba hanımlar oğlumun doğduğundan beri dili beyaz pamukçuk olur ya aynen öyle başına gelen var mı ara ara karbonatlı suyla da temizliyorum ama hala beyaz kontrolde sorcam ama kafama takıldı cevaplarsanız sevinirim 🌺
balbocegiiii Sermec27 bizim de öyle doktor beslenmeden 1 saat sonra azalması gerek dedi. Günde 3 kere karbonatlı suyla sil dedi
birtutamsac Sermec27 mikostatin diye bir ilaç var doktor ondan vermişti 7 gün kadar kullandık sanırım, ondan sonra geçti
Sermec27 balbocegiiii bilmiyorum bunu takip etcem ya ara ara siliyorum karbonatlı suyla ama cok ileriye gidemiyorum hemen öğürüyo bakalım yarın kontrol var sorcam kötü bir şey olmasında
Kahvegerek Yarın kontrolünüz varmış zaten doktor bi şurup verebilir onunla temizliyorduk bize de olmuştu ama 6 aylık yoktu
Sermec27 Kahvegerek anladım teşekkür ederim bakalım doktor ne diyecek bize başına gelen var mı diye merak ettim 🥰
Sermec27 birtutamsac cok teşekkür ederim acaba bunun sebebi ne cünkü yaklaşık 6 aylık oldu hala beyazlık var
birtutamsac Sermec27 bilmiyorum ama benim kızım 3,5 aylıktı kullandığımız da 3 ay boyunca geçmedi ve tabakalaşmaya başlamıştı karbonatlı su kaynamış su ile temizlerdim işe yaramadı en son bu ilacı kullanınca geçti
1omer_annesi Sermec27 bağışıklığın düşük olduğu zaman çıkıyormuş bende öyle okudum internette ne kadar doğru bilemem bi mantar turuymus
Ozgeakah Sermec27 evet onunla alakalıymış benim doktorum öyle demişti kızımda da vardı 3 ay falan geçmedi eğer geçmezse bağışıklık testi yaparız düşük olabilir dedi araştırın isterseniz yazıyor zaten
Sermec27 1omer_annesi bilmiyorum duymamıştım hiç bakalım yarın doktoruma sorarım bakalım ne diyecek teşekkür ederim