BirAnneBirBebekkkKk yapamazsın net. Bankacıydım pandemi dolayısı ile eve slıp müşteri temsilcisi yaptılar bambaşka görevdeyken. Sürekli telefondasın emziremiyordum bile. Molaların dakik 1 dk bile geç kalamazsın. Benim cocugum evde anne varken anneye ulaşamadı ve psikolojisi cok bozuldu. Kapının altından parmaklarını sokup agladıgını biliyorum. O işe basladıgımda 1 yasına yeni girmişti. 7 yıllık emeğimi bırakmak zorunda kaldım işten ayrıldım. Üzgünüm moral vermek isterdim fakat bebekle mümkün değil.